Jul 10, 2010

Interviu cu Jodelle Ferland pt. 'Just So You Know'

Jodelle Ferland apare in rolul lui Bree Tanner in Eclipse,stiti noi,filmul # 1 din tara pe care toti l-am urmarit deja de 2 ori pana acum.Noi am vorbit cu actrita de 15 ani,care a marturisit ca este Team Edward,la telefon luna trecuta si am descoperit nu numai ca a citit cartile Twilight una dupa alta,dar si ca a semnat pentru rol fara sa citeasca scenariul !
E adevarat ca n-ai citit scenariul Eclipse inainte sa semnezi pentru rolul lui Bree?
Jodelle Ferland:De obicei cand fac filme,de obicei citesc scenariul inainte sa-l fac,dar inainte de Eclipse stiam cam ce continea scenariul pentru ca citisem toate cartile si nu se putea sa zic nu.Imediat ce am aflat ca am primit rolul si am inceput sa ma pregatesc pentru film,am avut voie sa-l citesc.
Cum a fost la auditie?
JF:A fost ca la oricare alta auditie, de obicei primesc scenariul ca sa citesc din el,dar pentru Eclipse a fost o scena din carte pentru ca nu vroiau sa se scape nimic din scenariu,asa ca am citit scena cu Bree din carte,la auditie.

Cum a fost sa fii fata noua pe platouri?
JF:Am fost putin ingrijorata de asta,dar n-au existat probleme.Toti m-au facut sa ma simt bine venita si m-am simtit bine.Eu chiar am lucrat cu Kristen Stewart [la The Messenger] inainte ca toata chestia cu Twilight sa inceapa,deci era bina ca deja cunosteam pe cineva.

Cand ai aflat de carte?JF:Stiam de carte [The Short Second Life of Bree Tanner] dinainte sa incep filmarile.Exact inainte sa incep filmarile pentru Eclipse,mi-a fost permis sa o citesc,ca sa o inteleg pe Bree mai bine,pentru ca nu e prea mult scris despre ea in carte,asa ca am fost foarte norocoasa sa o citesc inainte ca cineva sa stie ca exista.

Ai pastrat-o?
JF:Nu mi-a fost permis sa o pastrez.Trebuie sa ma duc pe platouri sa o citesc si ei trebuiau sa o distruga.Eram la locatie asa ca nu aveam cum sa o distrugem,asa ca am pus-o intr-o galeata si am ars-o.A fost foarte amuzant.Am filmat si am facut o poza si am trimis-o la Stephenie,dupa care ea a pus-o pe site-ul ei.
Traducere: Alice(Fans Twilight Saga)

No comments:

Post a Comment