Sep 6, 2010

Interviu cu Nikki pt. gURL.com


Deci,am auzit ca DJ Qualls [colegul tau] te-a ales sa o joci pe Stefanie?
Nikki:DJ si cu mine suntem prieteni de ...nici nu mai stiu de cat timp...de cand eram mica! De fapt el stia de scenariu inaintea mea si l-au intrebat cine ar trebui sa o joace pe Stefanie si el a spus ca eu.


Ce prieten minunat! Filmul este atat de intens.Ai semnat contractul pentru el imediat?
Nikki:A existat putina rezistenta la inceput,pentru ca eu intr-un fel joc fata frumoasa,care intimideaza,ceea ce este foarte ciudat pentru ca eu nu sunt atat de frumoasa incat sa intimidez.Cred ca doar atunci cand joci aceste personaje,oamenii incep sa te vada ca atare.Asa ca m-am dus si m-am intalnit cu ei,si ei spuneau,"Oh,nu e chiar asa de frumoasa.Putem sa-i dam ei rolul asta"


Ok,Nikki.Esti modesta.
Nikki: [rade] M-am gandit ca o sa fie o situatie usoara pentru ca DJ si cu mine suntem apropiati,dar a fost foarte interesant sa vad cat de intens devenea datorita naturii proiectului si cat de putin timp aveam [sa-l filmam].


Dar tu esti frumoasa!Cred ca ai o gramada de tipi care incearca sa iasa cu tine!
Nikki:Nu stiu,barbatii nu incearca in genetal sa ma agate.Nu stiu care-i problema! Cred ca eman vibratiile "stai departe de mine". Eu de asemenea sunt o persoana foarte penibila si poate din cauza ca interpretez personaje atat de linistite si increzatoare,lumea crede ca asa sunt si eu.Dar chiar nu sunt.Barbatii de obicei nu vin la mine.


Ok,deci ce spui cand/daca o fac?
Nikki:Daca o fac,nu ma pricep deloc sa continui conversatii.Daca cineva spune,'Hey,ce mai faci?' ,eu spun,'Bine'. Si apoi plec.Nu incerc sa fiu rea.E din cauza ca ma simt inconfortabil.


Ai jucat multe roluri intunecate in trecut,mai ales in Thirteen.
Nikki: Da.Este important pentru mine ca intotdeauna sa incerc sa gasesc ceva interesant in fiecare personaj,ca locul de unde provin si ce fel de familie au.


Ca veni vorba de viata in familie,a ta a fost destul de nebunatica cand erai adolescenta,nu?
Nikki:Eu cu siguranta treceam printr-o perioada grea,dar nu eram asa de nimicitoare ca personajul din Thirteen.Cred ca pentru mine,sa cresc repede si sa locuiesc de una singura,m-a fortat sa ma maturizez si sa fiu responsabila.N-am avut sansa sa ies si sa petrec ca multe tinere fete din Hollywood,care au trait acasa cu mamica si taticul.


Cum adica ai crescut repede?
Nikki:A trebuit sa platesc facturi.A trebuit sa ma sprijin.Familia mea nu avea multi bani,asa ca si eu trebuia sa fiu adultul pentru ei.


Uitandu-te in urma,ce sfat ti-ai fi dat cand treceai prin toate acelea?
Nikki:Imi doresc sa fii stiut ca nu sunt singura,ca esti greu pentru toata lumea.E doar greu sa fii o tanara fata.Totul e foarte emotional si cred ca ar putea fi o chestie a hormonilor,dar se simte coplesitor.Dar imi doresc sa fi avut acel ceva ,care sa ma faca sa ma simt normala.


Ce vrei sa zici?
Nikki:Imi doresc sa fi avut un talent.Liceul insemna numai sa te descoperi,si cand n-ai altceva de care sa te tii,intr-un fel te pierzi si pasesti intr-o multime care te face sa simti ca ar putea fi ok.Dar nu ai incredere pentru ca nu ai nicio indemanare.Imi amintesc cat de bine ma simteam cand faceam gimnastica pentru orice ar fi,eu eram gimnasta.


Deci o sa-ti pui copiii sa fie gimnasti?
Nikki:[rade] Cand o sa am copiii,inca de cand vor fi mici,o sa-i bag la un curs de muzica sau dans sau ceva ce ii va face unici.Fratele meu juca fotbal si acela era talentul lui.


Personajul lui DJ,Joe,trece prin multe agresiuni in acest film.Ai fost vreodata victima unor agresiuni?
Nikki:N-am fost niciodata fortata sa curat c**a,in afara de al cainelui meu,Sidney,[rade] dar se copiii se luau de mine in scoala pana in clasa a 7-a sau a 8-a.Si de asta a fost creat Thirteen.Ma simteam in multimea gresita,multimea populara.Vroiam atat de mult sa ma integrez pentru ca am fost badjocorita cand eram mica.Ma simteam ca o ratata.


Mda,toata lumea trece prin asta la un moment dat.
Nikki:Cu siguranta.Dar noi nu aveam multi bani si mama obisnuia sa-mi faca toate hainele si era asa de rusinant.Purtam ochelari si dintii mei erau mari.Ne permiteam decat ca unul dintre noi sa aiba aparat dentar si fratele meu,pentru ca era mai mare,s-a ales cu aparatul dentar si eu nu.


Nu se poate!Nu te credem!Zambetul tau este minunat!
Nikki:Stiu,e amuzant! Acum am dinti drepti si frumosi,dar atunci era de groaza si eu tot ce-mi doream era aparatul.


Ok,deci in afara de aparat dentar, ce alt sfat ai vrea sa le dai fetelor care simt ca nu se integreaza?
Nikki:Cred ca este important pentru oameni sa experimenteze.Mie nu-mi place cand ti se da un sfat si pare asa de ireal,cum ar fi,'Oh,ramai asa cum esti si nu te alatura niciodata celor cool'.Deci,experimentati si experimentati totul,dar sa aveti o limita.Faceti de toate,dar nu va pierdeti cu firea si nu uitati cine sunteti de-a lungul procesului.


Atat de adevarat.Multumim pentru asta! Aveam nevoie de asta!
Nikki:Da! Chiar si acum la 22,incep sa-mi dau seama am viata in fata.Totul se invarte in jurul familiei si a vietii tale,asa ca ia decizii bune si ai grija de tine.Daca vrei sa petreci si chestii de astea si simti ca asta trebuie sa faci,atunci incearca sa fii bun la scoala,ca sa ajungi undeva.


Sa fii fata are si partile ei proaste,cum ai zis tu,sa incerci sa te integrezi.Dar care e partea ta preferata in a fi fata?
Nikki:Oh,cu siguranta toata distractia,lucrurile minunate pe care le putem face cu accesorii si chestii.Cred ca putem sa fim mult mai jucause in viata cu stil si accesorii [fata de baieti].


Si partea care nu-ti place?
Nikki:Noi inca traim intr-o vreme in care femeile inca sunt vazute diferite fata de barbati.Vorbim mereu despre egalitate,si eu pur si simplu simt ca in realitate n-am ajuns acolo inca.Deci,sunt momente in care imi doresc sa fiu barbat pentru ca sunt lucruri pe care doar barbatii le fac.


No comments:

Post a Comment