Jun 25, 2010

Interview cu Robert, Kristen si Taylor

Kristen Stewart vine cu un cadou.Actrita,20 i-a facut reporterului o mica placinta ,pe care o tine pe o farfurie mica acoperita cu folie de aluminiu.Stewart si colegii,Taylor Lautner,18 si Robert Pattinson,24 s-au adunat pentru a vorbi despre Eclipse,care este lansat pe 30 iunie si care este,desigur,al treilea capitol din saga Twilight.Filmul,clasat PG-13 si regizat de David Slade,ii arata pe Jacob [Lautner] si prietenii lui varcolaci unindu-si fortele cu Edward [Pattinson] si clanul lui de vampiri pentru a o apara pe Bella impotriva armatei de vampiri nou-nascuti.Momentan,nimeni nu vrea sa vorbeasca despre cel mai intunecat si atragator film din franciza.Ei vor doar sa incerce placinta,facut cu fructe din gradina lui Stewart."Nu e calda si nu are inghetata,si acelea sunt intradevar 2 lucruri care ar fi facut-o exceptionala",spune ea."Dar o sa fie bine"


Cum considerati Eclipse fata de celelalte 2 filme?

Taylor Lautner: E cu siguranta preferatul meu.
Robert Pattinson: Mie nu-mi place asa mult. [rade] Poti sa-ti imaginezi daca am vorbit serios?
Kristen Stewart: E intotdeauna greu pentru ca esti atasat de el.Am o lista destul de intensa cu verificari si comparatii,ca sa fiu sigura ca am trecut prin toate.Dar stiu ca mi-am smuls parul din cap urmarindu-l.

Ca vine vorba de parul tau,tu cu siguranta nu joci cu al tau in filmul asta.

Stewart: [rade] Nu,pentru ca nu e parul meu.
Lautner: Nup,e o peruca.
Stewart: O sa fiu foarte sincera acum : Mda,am scapat in sfarsit de tic.

Scenele emotionante din Eclipse sunt destul de bune,cred.

Stewart: Asta e prima data cand Bella chiar ii face pe plac lui Jacob si vede ca sunt 2 cai dezirabile in fata ei si nu una.Trebuie sa-l sarute ca sa-si dea seama de asta.
Lautner: [spre Pattinson]: Ai ridicat de greutati?
Stewart: De fapt,a facut-o.
Lautner: Serios,s-a miscat si bicepsii i s-au umflat.

Asta e ca sa compensati faptul ca se vorbeste asa de mult despre corpul lui Taylor?

Pattinson: E o incercare disperata.Eu am ramas cu burta mea.

O scena pe care fanii au asteptat sa o vada are loc in cort in timpul furtunii de zapada.Jacob o incalzeste pe Bella cu corpul sau pentru ca Edward este rece si n-o poate face el.

Lautner: Scena cortului este probabil preferata mea,pentru ca este prima data cand Edward si Jacob chiar pot sa se conecteze si sa se inteleaga reciproc.

De cate ori a-ti filmat scena aia?

Lautner: 2 zile la inceput pentru a o filma si apoi o zi intreaga de refilmari.

De ce?

Pattinson: [Regizorul] a vrut sa fie mai erotica.Serios.
Stewart: E adevarat.In carte exista o tensiune sexuala.In timp ce eu dorm,Jacob se uita la corpul meu si el e gol in sacul de dormit pentru ca te incalzesti mai repede in felul asta si Jacob si Edward se impung reciproc.

Taylor,tu si Rob va confruntati serios in filmul asta.

Lautner: Unele din scenele acelea au fost destul de dificile pentru mine.Cred ca am stricat cateva duble in fata casei si in cort.E diar,nu stiu,mi-e greu sa ma uit la el...
Stewart: Ha! "Mi-e greu sa ma uit la el"!
Lautner: [rade] Nu terminasem.El si cu mine eram atat de aproape - practic,la un centimetru departare - si tipam unul la altul.
Stewart: Si gata sa va sarutati...
Lautner:Cateva momente s-a simtit asa.
Pattinson: De fiecare data cand trebuia sa ne amenintam reciproc - pentru un anumit lucru ,tu intotdeauna n-aveai tricoul pe tine ,asa ca in scena din cort eu practic te-am apucat de san.Si e foarte dificil sa fii serios pe moment.

No comments:

Post a Comment