Apr 6, 2010

Robert Pattinson:"Sunt atras de Kristen"


Rep.: Cum s fost sa filmezi din nou cu Kristen pentru "New Moon"?

Robert: Kristen ma tachina ca am obtinut rolul lui Edward datorita ei.A fost cat se poate de natural.Cu ea , totul vine de la sine.

Rep.:Povestea voastra de dragoste a atins noi culmi, si in film.

Robert: In "New Moon" Edward se hotaraste s-o paraseasca pe Bella.Dar tot universul pare sa-i arate ca are nevoie de ea. .El sufera sincer cand realizeaza asta , pe tot parcursul perioadei cand sunt despartiti.

Rep.: Te-ai simtit vreodata acaparat de mania "Twilight"?

Robert:Presupun ca nu mai am de ales acum , din moment ce-am semnat un contract.Partea buna este ca se va termina foarte repede. Deja am incheiat filmarile la trei din cele patru proiecte.Ce era mai greu a trecut!

Rep.:Are celebritatea vreun aspect pozitiv?

Robert:Este incredibil cat de sus ajungi daca ai startul potrivit! Mai mult de-atat fanii "Twilight" sunt fantastici . Nu stiu daca "devotiune" descrie destul de bine comportamentul lor.

Rep.:Dar te urmaresc peste tot , nu-i asa?

Robert:M-am acomodat cu asta.Recunosc ca , initial, am avut tendinta de a ma ascunde de ei!

Rep.:Cum reusesti sa ramai calm , avand in vedere barfele care apar pe internet?

Robert:Nu ma afecteaza si nici nu-mi pasa foarte tare.Persoanele importante din viata mea stiu prea bine ce este adevarat si ce nu. Cu exceptia mamei mele , care are tendinta de a crede toate lucrurile negative din presa.

Rep.:Multe site-uri au scris despre relatia dintre tine si Kristen...

Robert:Intre noi exista o atractie speciala.

Rep.:Pentru majoritatea fanelor tale , tu esti Edward Cullen 24 de ore din 24.Sunt si parti bune in asta?

Robert:Imi place intrebarea.Sa le luam in ordine : e palpitant sa fiu Edward pt ca pot s-o sarut pe Kristen, in primul rand si cel mai important;al doilea avantaj ar fi ca Edward conduce un Volvo superb. Si pt ca ma confrunt des cu situatia in care trebuie sa ma abtin sa omor anumiti oameni , mi se pare o lectie de viata foarte buna.Al patrulea motiv este tinuta impecabila . Sa nu uitam nici de coafura perfecta.

Rep.:Ce-ar lua un vampir cu el pe-o insula pustie?

Robert:O femeie este prima alegere! Ar mai lua ceva de scris , multe foi albe...si o antena satelit ar prinde bine!Tocmai mi-am descris vacanta ideala!

No comments:

Post a Comment