Jan 5, 2010

Parodie Bad Romance cu Jonas Brothers, Tokio Hotel, Jared Leto (video)

Jonas Brothers, Tokio Hotel, Jared Leto (30 Seconds to Mars) si Robert Pattinson sunt `eroii` unei noi parodii a videoclipului `Bad Romance`, lansat de Lady Gaga.


Facand aluzie la declaratiile cantaretei (`The Beatles sunt la fel ca Jonas Brothers`, `Mi-ar placea s-o facem in patru` - tot cu referire la Jonas Brothers, `Sunt fana Tokio Hotel`), autorii parodiei au nascocit niste versuri pe masura.

`Il vreau pe Kevin/Il vreau pe Joe, sau pe Nick/Iar daca ei nu sunt liberi/Ma multumesc si cu un var de gradul doi/Da-ti-mi un Jonas!`, canta Stefani Kansty - cea care da glas `dorintelor` lui Lady Gaga in noua parodie.

`Chat-uiesc pe msn/Votez pentru Tokio Hotel/La VMA/Si dau subscribe/La canalul lor de Youtube` - continua seria de evocari a vedetelor tinerei generatii.

Jared Leto si Robert Pattinson nu sunt nici ei neglijati: `Vreau un baiat/Cu o tunsoare emo/Precum Jared din 30 Seconds to Mars/(...)/Imi plac vampirii hot/Robert Pattinson cel mai mult/Si toata saga`.

In incheiere, `Mai am totusi un lucru de spus/Trebuie sa spun ca/Nu-mi plac Johnny Deep/Tom Cruise sau Brad Pitt/Pentru mine ei sunt la fel de sexy ca bunica-meu/Zack Efron, Robert Pattinson/Sau oricare dintre Jonas/Trebuie sa va spun ca sunt mult, mult mai sexy`.


Sursa

No comments:

Post a Comment