Oct 28, 2009

Taylor Lautner



Se pare că toată nebunia creată în jurul lui Taylor Lautner de când cu rolul lui Jacob Black din “New Moon” nu i-a făcut foarte mult bine.

Recent, actorul a dezvăluit că se simte destul de ciudat pentru faptul că lumea vorbeşte numai despre muşchii lui şi ar vrea să nu se mai dezbrace prea curând:

“Am tras foarte mult pentru rolul ăsta şi am vrut să arăt bine ca să mă potrivesc cu descrierea lui Jacob din carte. Dar faptul că, în ultima vreme, lumea vorbeşte numai despre muşchii mei mă face să mă simt destul de inconfortabil. Nu vreau să fiu privit ca un tip cu pătrăţele şi atât. Sincer, dacă ar fi după mine nu m-aş mai dezbrăca în nici un film…”

Well, destul de nerealistă ideea. Cu siguranţă vor mai fi mulţi producători care îi vor exploata muşchiuleţii. Voi ce spuneţi? Nu mai vreţi să-l vedeţi pe Taylor la bustul gol?

Sursa

1 comment: