Jul 28, 2009

Taylor Lautner: “La 17 ani doar mă distrez”


Taylor Lautner ne-a vorbit atât despre rolurile din “Twilight” şi “New Moon”, cât şi despre fete… mai exact l-am întrebat despre relaţia cu Selena Gomez… Iată câteva întrebări şi răspunsuri:

BRAVO GiRL!: Atunci hai să vorbim de noul tău proiect…
Taylor: Sigur că da, cu cea mai mare plăcere… Îmi place că de data asta, în “New Moon” rolul meu va fi mai mare. Nu-mi imaginam că preselecţiile să fie atît de dure şi să dureze atât de mult.

BRAVO GiRL!: Şi totuşi ai luat rolul. Cum te-ai pregătit?
Taylor: Nu m-am pregătit nicicum. M-am prezentat la casting şi doar atât, pentru că nu aveam idee de ce se întâmplă. Nu citisem niciun volum din seria „Twilight” (râde).

BRAVO GiRL!: Deci n-aveai habar că vei juca în mai multe filme după „Twilight”?
Taylor: (râde) Cam aşa ceva. Nu ştiam că voi juca într-o continuare. Oricum Jacob suferă o transformare în “Lună noua” şi veţi vedea şi voi asta pe marile ecrane.

BRAVO GiRL!: A trebuit să faci ceva eforturi pentru acest rol?
Taylor: Cam da… Câteva luni n-am ieşit din sala de forţă. Îmi place sportul şi acum am avut ocazia să-mi dezvolt musculatura. Mă vedeţi voi mai mic, însă pot învinge un uriaş (râde).

Sursa aici.

No comments:

Post a Comment