Jul 9, 2009

Kristen Stewart - “Trebuia sa o las pe Bella sa moara!”

“Twilight” a facut-o un superstar, dar Kristen Stewart (18) nu vrea sa fie o vedeta de Hollywood! De ce o enerveaza agitatia, de ce era la scoala o singuratica si ce simte cu adevarat pentru Robert Pattinson, ne dezvaluie exclusiv pe popcorn.ro.

Este fina, fragila si atat de palida de parca i-ar fi supt un vampir tot sangele. Cand se asaza in fata mea, intr-un hotel din München/Germania, se joaca nervos cu nasturii jachetei de pe ea. Pentru o proaspata vedeta la Hollywood, Kristen Stewart (18) pare incredibil de timida.

Dar prima impresie este inselatoare: Kristen dovedeste in timpul interviului ca este o fata puternica, cu colturi si canturi, care nu vrea sub nicio forma sa fie catalogata drept o pe-trecareata superficiala…

Kristen, ai citit seria romanelor “Twilight” scrise de Stephenie Meyer?
Kristen: Nu! Trebuie sa recunosc ca inainte de filmari nu auzisem de aceste carti. Si asta in conditiile in care oricum citesc mult, dar mai ales mari clasici.

Ai o carte preferata?
Kristen: Da, “La rasarit de Eden” a lui John Steinbeck si “Crima si pedeapsa” a lui Dostoievski. Dar “Twilight” este o serie de carti care se adreseaza direct adolescentilor si nu e chiar ceea ce ma atrage pe mine in particular.

Cartile “Twilight” sunt foarte curate. Nu exista sex intre Bella si Edward…
Kristen: Clar, pentru ca el ar fi omorat-o! Tipul este un vampir. Daca as fi scris eu cartea, Bella ar fi facut sex cu Edward si ar fi murit.

In ce roluri ai jucat inainte de “Twilight”?
Kristen: In “Into The Wild” am jucat rolul unei hipioate, in “Speak” o fata care este violata brutal dupa o intalnire. In afara de “Panic Room”, in care o jucam pe fata lui Jodie Foster, nu am mai jucat in niciun film care sa-mi aduca bani.

Credeam ca si “Twilight” va deveni un film bine cotat de critici, dar fara succes comercial. Am ramas traznita cand mi-am dat seama ca filmul a dat lovitura. In definitv, nu este vorba de actiune si efecte, ci de o poveste de dragoste plina de sentimente.

Cum se face ca te armonizezi atat de bine cu partenerul tau din film, Robert Pattinson?
Kristen: Intre Rob si mine exista intr-adevar o chimie incredibila. Suntem pe aceeasi lungime de unda si radem mult impreuna! Rob nu vrea sa para tipul perfect. Joaca foarte sincer si cu sentiment. Imi place asta.

Cat din Bella se afla in Kristen Stewart?
Kristen: Este mai naiva ca mine, dar si Bella este o fata matura. Este puternica si are in-credere in intiuitia ei feminina. Se simte bine singura si face multe glume care doar ei i se par amuzante. Asta mi se intampla si mie de multe ori. (rade)

Ai parasit scoala la 13 ani si ai luat de atunci lectii particulare. Nu le-ai simtit lipsa colegilor tai?
Kristen: Scoala este un loc foarte gol. Imi placeau orele si mi-a placut sa invat, dar colegii ma innebuneau cateodata. Copiii pot fi extrem de ciudati, de superficiali si de rai. Cei mai multi nu vroiau sa aiba nicio treaba cu mine - si nici eu cu ei.

Aveai prieteni?
Kristen: Da, normal, dar imi place sa fiu si singura. Nu am fost niciodata cea mai sociabila. Pe mine nu m-a interesat ni-ciodata unde si cand e urmatoarea petrecere. La scoala trebuie sa fii intr-o gasca cool, altfel se zice ca esti ciudat si ramai rapid pe afara.

Nu-ti plac oamenii?
Kristen: Nu, sunt o singuratica, dar nu am vrut niciodata sa fiu una din multime. Acum doi ani am avut o intalnire de clasa. Toti radeau, dar nimeni nu zicea nimic serios. Si de fiecare data cand puneam o intrebare in plus sau imi exprimam un gand mai critic, ma intrebau de ce sunt atat de serioasa! Urasc oamenii superficiali sau care nu se controleaza. Eu am nevoie de libertate!

Cand ti-ai dat seama ca vrei sa devii actrita?
Kristen: Traiesc totusi in Los Angeles, iar parintii mei lucreaza in industria filmului. De multe ori vedeam cand eram mica diversi copii in seriale TV si ma gandeam: “Pot face asta mai bine”!

Esti altfel decat fetele glam ca Paris Hilton sau Lindsay Lohan, de exemplu?
Kristen: Da, nu sunt la fel ca alte vedete de la Hollywood si, de fapt, nici nu ma simt una, acum ca sunt mai cunoscuta. Sunt omul care sunt si cu asta, basta!

Dar viata ca vedeta de film nu ti se pare fascinanta?
Kristen: Este grea si foarte obositoare. Cand promovezi ceva, faci inconjurul lumii, traiesi intr-un balon si esti foarte izolat. Altii iti zic intr-una ce sa faci! Ce enervant!

Urmatorul tau rol este al cantaretei rock Joan Jett in “The Runways”. Ce fel de muzica asculti?
Kristen: Ador muzica retro! Imi place, ca si lui Rob, Van Morrison. Recent, am plans de fericire cand am reusit sa-l vad live!
Imi mai plac The Beatles, Rolling Stones, David Bowie si Cheap Trick. Am aceleasi gusturi muzicale ca si parintii mei - aiurea, nu?!

Prezentare:
Nume: Stewart
Prenume: Kristen
Data nasterii: 9.4.1990
Culoarea parului: saten
Culoarea ochilor: verzi
Înaltime:1,68 m
Greutate: 52 kg
Hobby-uri: literatura, calatoriile si fotografiile

No comments:

Post a Comment